Donnerstag, 5. März 2020

Modellbautage Fürstenfeldbruck

Last weekend I visited the anual modelfair in Fürstenfeldbruck. With just 45 Minutes to drive it is the easiest to visit for me. 

See here some impressions. There were so many models to buy, but I was hard to myself and remembered the close to 70 unbuild models in my hobbyroom...





























































































3 Kommentare:

  1. My favourite has to be the last pic..and also the sailing ship.

    AntwortenLöschen
  2. PS.
    Can you bring a set of the settlers to Herne? Bitte :-)
    Die TD figs. Ich habe es vor, die Vikinger und Saxons von TD zu malen..set per set. Meine Problem (und ich habe Paul per Mail angeschrieben)ist das (und er hat es bestätigt) Bezahlung nur per PayPal. Bisschen doof finde ich aber so ist es.
    Natürlich, du und Paul kann die Bilder von mir benutzen.
    Ich habe gehofft das du die noch hast aber bis jetzt kein seit gehabt die auf der neue Site zu stellen.

    Wartemal..Einfacher...Meine E-Mail paulsbods@online.de

    AntwortenLöschen
  3. Wow these art work are simply wow, are these design made by hand? or any machine work? I really love. Actually i love historical places and historical quizzes.

    AntwortenLöschen